Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο στην αγγλική γλώσσα


Προπρονήπια

Τίτλος δραστηριότητας: Ο σάκος των θαυμάτων
Στόχος: Να διακρίνουν τα παιδιά διάφορα αντικείμενα ψηλαφίζοντας τα και αγγίζοντας τα. 
Υλικά: .ένας σάκος με διάφορα παιχνίδια και αντικείμενα
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για κάθε τμήμα ανάλογα την ηλικία των παιδιών θα υπάρχουν κατάλληλα αντικείμενα
Περιγραφή: Αφού ολοκληρώσουμε τη δραστηριότητα που προηγείται παρουσιάζω στα παιδιά τον σάκο με τα αντικείμενα. Στην αρχή τα αφήνω να πιάσουν τα αντικείμενα χωρίς να τα βγάλουν έξω από το σάκο ώστε να μαντέψουν τι μπορεί να είναι. Στη συνέχεια παρουσιάζω ένα ένα τα αντικείμενα.
Τίτλος δραστηριότητας: Hot or cold
Στόχος: Να παρατηρούν, να συγκρατούν τις ιδιότητες και τις θέσεις των πραγμάτων με τη συνεργασία των συμμαθητών τους.
Περιγραφή: Ένα παιδί εγκαταλείπει την αίθουσα. Τα υπόλοιπα κρύβουν ένα αντικείμενο. Μετά φωνάζουν πάλι το παιδί που έχει βγει έξω και του ζητούν να το ψάξει να βρει το κρυμμένο αντικείμενο λέγοντας του hot όταν πλησιάζει και cold όταν απομακρύνεται από το σωστό σημείο.

Πρόνήπια
Τίτλος δραστηριότητας:  Παντομίμα συναισθημάτων
Στόχος: Με τη λέξη παντομίμα  εννοούμε την τέχνη να αναπαριστά κανείς δίχως λόγια διάφορα συναισθήματα, πράξεις και σκέψεις.  Μέσω της καθημερινότητας τα παιδιά συμμετέχουν ήδη από πολύ νωρίς στη ζωή των ενηλίκων. Σιγά – σιγά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν ότι διαφορετικές εκφράσεις του προσώπου είναι συνδεμένες ορισμένες λέξεις.
Περιγραφή: Τα παιδιά και η νηπιαγωγός βρίσκονται στη γωνιά της συζήτησης. Αρχικά, η νηπιαγωγός εξηγεί στα παιδιά το παιχνίδι και παρουσιάζει η ίδια τα διαφορετικά συναισθήματα(χαρούμενος, ταραγμένος, φοβισμένος κλπ.). Στη συνέχεια σηκώνεται ένα παιδί και χωρίς να μιλά προσπαθεί να εκφράσει ένα συναίσθημα ώστε να το καταλάβουν τα υπόλοιπα
Τίτλος δραστηριότητας: Searching for the cards
Στόχος : να μάθουν να ακολουθούν συγκεκριμένους κανόνες και να παίζουν σύμφωνα με αυτούς.
 Υλικά:  οι καρτέλες των αγγλικών βιβλίων

Περιγραφή: Τα παιδιά είναι μαζεμένα σ ένα σημείο στην αυλή χωρισμένα σε δύο ομάδες.  Με το σύνθημα της εκπαιδευτικού ξεκινούν να ψάχνουν στην αυλή τις κάρτες, οι οποίες είναι διασκορπισμένες παντού. Η ομάδα που θα βρει και θα ονοματίσει τις περισσότερες νικάει.

Νήπια
Τίτλος δραστηριότητας: «Τα πιο γρήγορα μπαλόνια»
Στόχος: Να αναπτύσσουν τα παιδιά την κινητικότητα τους, να συμμετέχουν σε παιχνίδια ομαδικά, ατομικά, και να βιώνουν θετικά τη συμμετοχή τους.
Να αποδέχονται την τήρηση ορισμένων κανόνων ασφαλείας και να χειρίζονται κατάλληλα το εκπαιδευτικό υλικό. Να τηρούν κανόνες και να ακολουθούν οδηγίες.
Υλικά: μπαλόνια διάφορων χρωμάτων ένα για κάθε παιδί της τάξης
Περιγραφή: Όλα τα παιδιά θα έχουν από ένα μπαλόνι που θα τους δοθεί από τις φοιτήτριες. Τα παιδιά θα στοιχηθούν σε δύο σειρές δίπλα στην άλλη. Με το σύνθημα που θα τους δοθεί  τα παιδιά θα τρέχουν και θα φτάνουν απέναντι όπου θα βρίσκονται δύο φοιτήτριες πίσω από ένα μαλακό παζλ. Πάνω σε αυτό το παζλ τα παιδιά θα τοποθετούν το μπαλόνι τους και θα κάθονται με δύναμη με σκοπό να το σκάσουν. Μόλις το σκάνε θα τρέχουν πίσω στην ομάδα τους όπου θα χτυπούν το χέρι του επόμενου παιδιού της σειράς τους ώστε να ξεκινά αυτό. Νικήτρια ομάδα θα είναι αυτή που τα μέλη της θα σκάσουν πρώτα τα μπαλόνια\
Τίτλος δραστηριότητας Lets go hunting
Στόχος: να μάθουν να ταυτίζουν συγκεκριμένες λέξεις με κινήσεις και να λειτουργούν με βάση κάποιους κανόνες
Περιγραφή: Ο/Η εκπαιδευτικός και τα παιδιά βρίσκονται στην αυλή. Η εκπαιδευτικός βάζει τα παιδιά σε μια σειρά πίσω της και τους εξηγεί το παιχνίδι. Ορίζουν σε κάποιο σημείο της αυλής τη safe line. Η νηπιαγωγός ξεκινά λέγοντας και κάνοντας διάφορα είδη περπατήματος. Π.χ. walk , walk everybody walk, jump, jump everybody jump, skip, skip everybody skip. Τα παιδιά την ακολουθούν τραγουδώντας και κάνοντας ότι λέει η νηπιαγωγός. Μόλις η νηπιαγωγός πει BANG τα παιδιά πρέπει να τρέξουν στη safe line χωρίς να καταφέρει η νηπιαγωγός να τους πιάσει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου